მე – აქ – სიგიჟის ზღვარზე..


ჩემი პოსტების უმეტესობა აბლაბუდას გავს..ეს ბლოგი თქვენთვის არაა.. ეს ნაწერი დალაგებული ადამიანის არაა.. არ ვიცი თქვენ ჩემს ნაწერიდან რას იღებთ და რას იგებთ,  მაგრამ მე აქ წერის დროს ვცდილობ რაღაც  კვანძს მივაგნო ხოლმე.. ამ პოსტის ავტორიც და მკითხველიც მე ვარ.. ხოდა ახლაც მოტივაცია მინდა წამოვიდეს ჩემგან, რადგან მეორე მეს* ეს საოცრად ჭირდება..

ყველა ადამიანი ინდივიდია ჰომ? ასეა.. ამას კითხვა არც უნდა.. ყველა ვერ გაგიგებს.. ყველა კი არა შეიძლება იყოს მომენტი, რომ უახლოეს ადამიანმა ვერ გაგიგოს.. საერთოდ შენს გარშემო ვერავინ გაგიგოს.. ძალიან მინდა გითხრათ ასეთ ადამიანებს..ეს იმას არ ნისნავს, რომ თქვენ კარგი არ ხართ.. ახლა რისი მოსმენაც მე მინდა ზუსტად იმას ვწერ..

ყველაზე მნიშვნელოვანი ჩვენს სხეულში ტვინია..ტვინით მოქმედებ..ფიქრობ..გიყვარს..

თუკი ურთიერთობები არ გეწყობათ და უკანასკნელ იდიოტად მიგაჩნიათ თქვენი თავი მოდით იცი რაა? ტვინის მაგ ნაწილს უთხარით, რომ *ირია.. ყოველთვის გამოჩნდება მეორე იდიოტი.. აუცილებლად გამოჩნდება.. ასე დაგიჭრეს და შეგაჯანჯღარებს*…

